Jak prawidłowo wyposażyć cukiernie i piekarnie  - meble do piekarni i gabloty cukiernicze

Jak prawidłowo wyposażyć cukiernie i piekarnie?  – meble do piekarni i gabloty cukiernicze

Dobry przepis na ciasto lub chleb, to dopiero połowa sukcesu. Kolejnym krokiem jest optymalizacja kosztów produkcji (skraca to czas produkcji słodkich i słonych wypieków oraz zmniejsza koszty całej produkcji). Na co zwrócić uwagę kupując sprzęt i elementy wyposażenia?

Meble do cukierni i piekarni

Wyposażenie cukierni i piekarni musi uwzględniać sprzęty, dzięki którym żywność będzie przechowywana zgodnie z zasadami. Dlatego wśród nich nie może zabraknąć lodówki na próbki, Bardzo ważne są również gabloty cukiernicze, w których można przechowywać bezpiecznie żywność. Warto również zainwestować w witryny cukiernicze z Bydgoszczy i meble do piekarni, dzięki którym będziesz mógł wyeksponować różnorodne słodkie wypieki, więc klienci od razu będą wiedzieli co kupić, a pracownicy nie będą musieli chodzić po towar na zaplecze.

Jak wyposażyć piekarnię?

Urządzenia i meble, w które trzeba wyposażyć piekarnię, najczęściej są takie same jak w przypadku cukierni. Niezbędne okażą się meble do piekarni produkowane z wysokiej jakości drewna. Bardzo ważne są także gabloty i witryny cukiernicze z Bydgoszczy. Niezbędne jest również wyposażenie piekarni w dobrej jakości krajalnicę. Warto urządzenie wyposażyć dodatkowo w piaskownicę lub pakowarkę, dzięki temu można pokroić i zapakować świeże pieczywo.

Do tego wszystkiego dochodzą standardowe urządzenia i wyposażenie, które musisz znaleźć się na zapleczu produkcyjnym, czyli lodówki na próbki, zlew, szafki do przechowywania różnorodnych sprzętów kuchennych, a także stoły robocze (mogą pełnić kilka różnych funkcji). Pamiętaj, że lodówka na próbki nie musi być dużych wymiarów. Musi być funkcjonalna.

Gdy planujesz wyposażenia cukierni i piekarni, to musisz pamiętać o systemie prowadzania klienta http://cws.com.pl/, który ułatwia poruszania się po terenie sklepu. Pełne wyposażenie cukierni lub piekarni (wraz z systemem prowadzenia klienta) trzeba wydać około 50 tys. zł.

+0